galet trött


Heej och förlåt för dålig uppdatering men nu när det är sommarlov så kommer det bli mindre och mindre inlägg eftersom man gör saker typ varje dag :) igårkväll så var jag, chillen, anna och jessie i jessies nya lägenhet i Kungsholmen. vi åt thai, köpte godis, och satt ute på hennes balkong hela kvällen och bara pratade och lyssnade på musik. sen vid halv 12 gick anna hem så då var det bara vi 3 kvar och vi satte inne och pratade om allt mellan himmel och jord till kl. halv 4 inatt! vaknade vid 10 men sov ganska dåligt för jag sov i princip på golvet... så nu är jag galet trött och så jag tänkte bara fixa och trixa lite med massa bilder från balen, saknar den enormt redan! aja, nu måste jag i mig nått att äta, har inte käkat nått sen igår.. bloggar senare, puss!♥

PS: Någon som vet varför det inte funkar att ladda upp bilder här på blogg.se? Dem har ju gjort om hela alltet men det funkar inte att ladda upp bilder, varför?? nån mer som har det problemet? :O

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0