happy face


gaah är galet glad nu asså! har höjt mig till MVG i tre so ämnen idag och det är jag sjukt nöjd över. hade jag inte fått mvg på uppsatsen hade det liksom känts som om det hade varit 10 veckors arbete i onödan men nu blev det väldigt bra iaf! :D ska snart gå och hämta syrran på skolan och sen vänta på att mamma kommer hem så jag kan dra mig till bussen. ska åka till simon och sova där tills imorgon eftersom imorgon är det ju nationaldagen och då är man ledig! :) så då tänkte vi sova ut länge och sen efter lunch åka till stan och jag ska köpa lite grejer och sen troligen gå på bio :) mysigt mysigt! aja, ha det bäst, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0