SOMMARLOV


Fy fan vad balen var grym! typ bästa kvällen nånsin, var så himla glad och och alla var sååå fina :) åt mat, såg lite uppträdanden, dansade galet med alla från halv 9 till 12 och hade det så jävla bra! en av dem bästa kvällarna i mitt liv :') och sen idag då... skolavslutningen, har fan typ aldrig gråtit så mycket som jag gjorde idag. det är awesome med sommarlov men jag kommer sakna alla så sjukt mycket!! nästan alla tjejer i hela nian står och stor bölar och säger hejdå, många lärare som gråter och säger hejdå, fy fan vad sorgligt det va.. är iaf väldigt nöjd med betygen och ikväll så ska jag träffa massa från nian och ha en underbar kväll med alla fina människor :) så nu ska jag packa och fixa iordning mig lite för sen senare ikväll/natt så åker jag hem till simon och sover där :) Ha en grym kväll, puss!♥

har inte hunnit få fram så många bilder än från balen men här är några få:
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0