♥SUMMER♥

 
Heej på er alla fina! Har inte bloggat på ett tag nu men har verkligen ingen blogglust nu på sommaren. har inte varit inne på datorn på hur länge som helst men just nu har jag inte så mycket att göra så då kan ni få lite uppdatering ;) har haft en super början på lovet även fast det inte är så bra väder men jag allt rullar på ändå! har varit med minsa homies, med älsklingen och gjort massa saker. har haft myskvällar, varit stan och shoppat, varit på bio, varit barnvakt, firat midsommar med pojkvännen, varit på karolinska och varit med i en forsknings sak och fått money för det och sen har jag bara levt livet som man ska på sommaren :) den här veckan och nästa har jag inte så många planer men den 6 juli drar jag till öland med familjen och älskling och är där i en och en halv vecka, kommer bli bäst att bara få ha det underbart med simon!♥ åker hem från öland den 18 tror jag och den 20 åker jag till italien med chillen!! gaaah fy fan vad kul det kommer bli, hon och jag utomlands, kommer bli så jävla grymt!! :D längtar galet dit faktiskt!! aja, nu ska kolla lite kläder på nelly.com som jag ska beställa senare :) Ha det bäst, puss!♥
här kommer lite blandade bilder från veckan:
 

Kommentarer
Jessica Gustafsson

Bra att du inte har några planer i veckan eller nästa.. PAX du är uppbokad av moi ! <3

2012-06-27 12:31:30
URL: http://jessies.beldo.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0