4 Mars

Har varit en galet kul dag idag faktiskt! älskling sov över här inatt så det var därför jag inte bloggade så mycket igår kväll och imorse. hade ju sovmorgon så drog till skolan halv 10 och första lektionen var då spanska. Hanna Appeltofft och Gabrielé Luksyte tog min mobil och gjorde då en klockren facerape om jag ska erkänna det själv... ;) hahaha, Hanna har redan fått sin hämnd genom att jag mosade upp en semla i hennes face så nu är det bara Bell kvar.. hihihi XD sen har dagen bara flytit på och nu när jag är hemma ska jag väll snart sätta mig och plugga -.- aja, bloggar mer ikväll, puss!♥

tjejer....^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0