Melodifestivalen genrep idag!

Godmorgon alla fina! hinner inte blogga så mycket för jag måste fixa iordning mig till genrepet. drar till globen om ungefär 1 och en halvtimme och kollar på Melodifestivalen :D wiihooo ska faktiskt bli riktigt kuul! jag kommer hem runt 5 halv 6 tror jag och då drar jag direkt hem och hämtar lite grejer och sen åker jag till jessie och för att sen där träffa bästa tjejerna :) vi kommer gå och käka på thaien och sen köpa massa tjockis saker och sen gå hem till jessie och se på melodifestivalen igen, blir gånger 2 då för mig haha ;) sover över där också så blir nog inte så mycket uppdatering idag. aja, Ha det bäst, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0