om helgen


FREDAG:
idag så är det simning med alla nior. ska typ simma 200 meter och sen göra livräddning. efteråt så ska jag och några tjejer stanna kvar och bada och ha det nice :) efter simningen så ska jag vara hemma hos appeltofft hela kvällen/natten och ha twilight maraton och tjocka oss massor! har inte varit med den bruden på sjukt länge så det ska bli mysigt :)

LÖRDAG:
vakna upp hos hanna och åka hem någon gång på förmiddagen. kommer hem och typ käkar lunch, pluggar lite och bara tar det lugnt. sen någon gång på eftermiddagen så åker jag till älskling och kommer vara där hela lördags kvällen/natten och bara ha det mysigt.

SÖNDAG:
vaknar upp hos pojkvännen och på söndag är det 1 april så vi firar 6 månader! så vi kommer hitta på lite mysiga saker hela dagen och fira lite, otroligt bäst kommer det bli! åker hem någon gång på kvällen.

Kommer inte vara hemma så mycket den här helgen så tror därför att det inte kommer bli så mycket uppdatering men vi hörs när jag har tid ;) Hoppas ni får en underbar helg för det kommer jag ha!
pussar!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0