Skriver av mig lite...




Hur man än vänder och vrider på livet, hur man än gör så är det inte alltid att allt går som du vill. just nu känner jag då att livet går väldigt bra för mig! Skolan går bra, även fast det är mycket plugg så klarar man det liksom och även med bra resultat :) Innebandyn går väldigt bra och det gör att man vill träna. Jag och tjejerna har mycket mer roliga planer och saker att göra nu än vad vi gjorde för några månader sen! Allt har blivit så mycket roligare och bättre, är det för att man blir äldre och äldre? Man är snart 16 år och då får man börja övningsköra, herregud vart tar livet vägen egentligen? Det var ju nyss jag lärde mig cykla (a) Kommer snart typ vara vuxen och ha bil och bo i eget hus och grejer... ;) nej okej så fort kanske det inte går men jag skulle nästan vilja att tiden stannade lite här i det här läget så att det gick långsammare. Vill hinna med så mycket saker :)
Jag älskar min pojkvän mer än nått annat och allt känns så jävla bra just nu! Snart är det vår och det kommer bli mysiga kvällar ute i värmen med alla kompisar, så härligt! Det är bara typ 3 månader kvar av nian i tappen och visst det ska bli så jävla skönt att sluta i den skolan men ändå, tänk att man lämnar allt! Vissa personer har man liksom gått i skolan sen 6års... Kommer säkert vara skit sorgligt på skolavslutningen men åååh tänk känslan när lärarna säger att vi får gå på sommarlov och börja ta tag i gymnasiet. Herregud vad härligt! Slippa grundskolan -galet skönt och jag längtar som fan till sommaren.
Älskar känslan när man mår så här bra!


Visst vill du bara leva livet och älska exakt allt det du gör?
Så vad väntar du på,
börja lev och gör allt för att livet ska vara värt att levas för!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0