Styrka


Alla människor är olika starka och då menar jag inte tränings starka utan starka i själva sinnet. Vad som än händer i ens liv så klarar man av det på olika sätt. Vissa bestämmer sig för att ta sig an allting själv och vissa bestämmer sig för att prata med andra och få styrka och hjälp av dom. För alla människor händer det jobbiga saker i hela livet men man måste gå vidare. Aja, nu låter jag skit deppig men det är så skönt att skriva av sig om allt möjligt ibland :) Det jag jag vill säga är att även fast ni mår dåligt pågrund av någonting så kommer ni klara det! Fortsätt kämpa och om ni typ vill släppa ut allt, bara låta tårarna rinna. Gör det! Jag lovar att det hjälper och det är så himla skönt efteråt när allt har runnit ur en.
Ni alla är starka där ute!


WE HEART IT


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0