GRYM VECKA PÅ G


känner på mig att den här veckan kommer bli riktigt bra! idag har dagen flytit på riktigt bra och det har varit rätt så chill i skolan.

Tisdag: jag fyller åååår!! wiihooo blir 16 nurå, stor tjej här asså! :D sen så på dagen så ska jag och 11 andra tjejer köra fotboll, innebandy och volleyboll mot Birka. man kan ju alltid hoppas på vinst såhär min födelsedag också! ;) på kvällen blire bara middag och tårta med familjen och pojkvännen.
Onsdag: vanlig skoldag till kl. 2 ungefär och på eftermiddagen kommer jag möta upp alla mina brudar för att senare dra oss mot stan och kanske shoppa lite och sen käka lite födelsedags middag, riktigt härligt!
Torsdag: vanlig skoldag, sen på eftermiddagen ska jag gå till en frisör som ska visa mig hur jag ska fixa mitt hår till balen :) sen på kvällen är det träning.
Fredag: skola till tre ungefär och sen drar jag och massa människor in till grönan för att se Rebecca & Fiona :D nice fridaý med dem bästa!
Lördag: på dagen ska jag bara vara med simon och fixa lite inför släkten som kommer senare på kvällen och käkar middag och så, mysigt värre!
Söndag: bara chilla och ta det lugnt tror jag, inga speciella planer än ;)

såhär kommer min fullspäckade vecka så ut och jag tror att den kommer bli riktigt bra! :) Ha det bäst, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0