känslan när alla NP är över!


Heej alla fina! idag hade vi sista nationella i matte och jag kan inte beskriva hur skön känslan är när alla är NP prov är över, så jävla härligt! :D efter provet så käkade vi bara lunch och sen hade vi friidrottsdag på vallen så jag har varit där hela dagen och haft lite friidrott och chillat lite, väldigt nice dag tycker jag ;) nu sitter jag och finslipar det sista på min so uppsats som ska vara kvar imorgon kväll. kommer inte kunna finslipa det sista imorgon för imorgon efter skolan så ska jag och massa andra åka till grönan och se på maskinen och bara ha det grymt kul! kommer bli as härligt hoppas jag :) aja, vi hörs senare, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0