lovely day


Heej på er!
har haft en as nice dag med bara tre lektioner. hade först matte och sen gympa utomhus så det var skönt! sen hade jag tre timmars rast så på den pluggade jag lite, käkade på thaien, gick till centrum med simon och lite saker, as härligt! :) sen hade jag slöjd och nu sitter jag här hemma och myser med musik och älsklingen! ska dra ner på träningen sen lite senare också med laget :) ikväll sover älskling här och imorgon direkt efter skolan så åker jag bort över helgen... blir med tvingad av päronen att åka till nått ställe som heter eksjö och ska vara där ända till söndag, jätte kuul... men jag kommer slänga in några mobilinlägg under helgen eftersom jag inte kommer ha något annat att göra där ;) men aja, nu måste jag vara lite social mot pojkvännen också, ha det bäst puss!♥

3 pics från idag med dem bästa


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0