sweet 16


har haft en underbar födelsedag med bästa vänner, pojkvän, familj och släkt! idag har även jag och 10 andra tjejer spelat trippelboll mot birka, vi vann vollebollen och innebandyn vilket gjorde att vi vann allting, grymt tjejer!! har också fått jätte fina presenter av släkten och sen världens bästa presenter av jessie och simon! :D tack finaste männskor för den här dagen <3 
här kommer lite bilder från min dag:

victoria secret body splasch från finaste jessie!!


underbara smycken och rosor från underbara Simon!



största chips burken som pris för dagens vinst! :D


kommer inte blogga mer idag eller imorgon för imorgon ska jag och alla mina brudar åka in till stan efter skolan och äta middag, super härligt!! men vi hörs när jag hinner :) Ha det bäst, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0