ungefär bara 1 månad kvar nu...


fy fan vad jag är trött på läxor nu asså! SO uppsatsen har vi hållit på med i TIO veckor och jag har i princip suttit med den varje dag... den ska vara klar på onsdag men det slutar inte där, nej nej. utan på tre veckor ska vi göra en powerpoint om hela uppsatsen också och sen redovisa -.- säger bara: Fuck the what!? plus att man har massa andra saker nu också att göra dom här sista veckorna innan man slutar tappen för gott! aja, det är bara att satsa allt och längta till sommarlovet! :D men nu ska jag inte röra plugget något mer idag utan nu ska jag sätta mig och kolla på en film och bara softa galet :) vi hörs imorgon, ha det bäst, puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0