Heeelg

 
fredag idag och vi fick sluta en och en halvtimme tidigare så är redan hemma :D har vart en så jävla bra dag och mitt humör är bättre än tusen! är så sjukt lyckilg och allt bara för bra. ska snart sätta mig och plugga lite och sen efter middagen ska jag åka till simon och mysa heela kvällen! imorgon så ska vi sova ut länge och sen vid halv 2 ska vi möta jessie och så ska hon fota lite gulliga bilder på oss :) efter det är det väll bara gå hem och byta om och käka och sen är det samling till match vid 6. vi har match mot tullinge kl 8 och jag är fan sjukt taggad! även fast jag vet att vi kommer förlora för dem är typ det bästa laget men det ska ändå bli kul att möta dem. på söndag blir det ngo bara massa plugg hela dagen och så ska jag vara med min älskling. vi hörs kanske senare, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0