lagfoto och match

 
tjooo! är ensam hemma och det menas med att musiken är på högsta volym och jag sitter och taggar till match. vi har först lagfoto kl. 3 och sen har vi vår första serie match i div. 1 mot hässelby så är typ fett nervös! :S men vi ska fan bara kötta och vinna första matchen!! efter matchen ikväll ska jag till kusinen och fira henne så bloggar inte förens imorgon ;) juste..
i torsdags hade jag btw insparksfest och det var grymt kul. åkte med viktoria från ekerö och vi garvade som fan typ hela vägen till jakobsberg, så jävla kul! sen i jakobsberg träffade vi resten av alla människor och tog en buss till dit vi skulle. kvällen var iaf jätte kul och jag har typ aldrig garvat så mycket :))
igår var det orientering på dagen och jag och Hannah ägde, vi tog alla kontroller på svåra banan och kom 20 minuter tidigare! katchiiing :D sen på kvällen sov jag hos älskling. men nu ska jag fortsätta tagga så hörs, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0