ny vecka

 
Heej igen efter en liten paus från bloggningen. har gjort mycket olika saker i helgen och det har varit blandade känslor så har inte orkat blogga någonting men nu är det ny vecka och nya saker som händer! :) idag ska jag bara plugga massa och så är det träning vid 7. imorgon så börjar jag 8 och slutar 3 och efter skolan kommer jag åka direkt till stan för att jag ska kolla mina fötter och typ fixa sulor. när det är klart ska jag träffa mina saknade tjejer som jag inte vart med utanför träningarna på uuuber länge så det ska bli riktigt mysigt! Vi ska fira Julia och Jessie och käka middag på Jensens :D så kommer inte bli så mycket bloggning imorgon heller. på onsdag är det skola, plugg, träning och träffa älskling. på torsdag är det insparksfest!!! kommer bli riktigt kul tror jag och jag är fett taggad :D så nästa uppdatering kanske blir på fredag efter skolan ;) aja, nu måste jag plugga men vi hörs lite senare, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0