cozy helg with my love

 
Heej! jag och älskling har haft en otroligt mysig helg. började i fredags och bara chillade hemma hos simon. sen igår så åkte vi hem till mig vid halv 2 och bara hämtade lite saker. sen skjutsade pappa oss till alvik där vi checkade in på vårt mysiga hotell rum :) när vi väl hade kollat in det och lämnat alla saker så drog vi in till stan en kortis och jag köpte då ett linne och strumpbyxor. vid 5 åkte vi vidare till st. eriksplan och gick till en tapas restuarang som jag hade bokat bord på, det var sååå god mat där! efter vi hade ätit åkte vi tillbaka till hotellet och bara myste galet!
Jag älskar dig simon, du gör mina dagar till dem bästa!
vi kom hem vid 11 idag efter en god frukost på hotellet. simon har åkt hem men kommer hit ikväll igen :) jag ska lägga mig i soffan snart och bara se på film hela dagen för min förkyldning vill verkligen inte gå över -.-
aja, vi hörs senare, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0