Helgen

 
Fredag: slutade skolan kvart över tre och kom hem vid fyra nån gång. packade ihop lite saker och sen tog jag nästan direkt bussen till Simon. gjorde väll inget speciellt på kvällen, åt lite kräftor och bara hade riktigt fredagsmys :)
 
Lördag: Vi vaknade vid 11 nån gång, käkade lunch och sen drog vi på fika till simons mamma. efter det drog vi alla in till Vällingby och käkade middag och såg Snabba cash 2. bion var as braa så det var en jätte mysig kväll! Den här dagen var även 1 September så jag och älskling har varit tillsammans i 11 månader, helt sjukt vad tiden går fort! men det har varit dem bästa 11 månaderna i mitt liv!
 
Söndag: vi har typ bara chillat och slappat som typ söndagar är till för^^ nu är vi hemma hos mig och ska väll snart börja gå ner och hjälpa till med maten :) imorgon är det ny vecka igen och time for school. men vi hörs lite senare, puss!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0