Ketshup veckan...

 
Hejsvejs!
Kom hem för bara en liten stund sen och är helt död. det var ju rena öknen i bussarna! Och sen kl. ett har jag haft världens mensvärk så helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner i soffan och se på tv och proppa i mig choklad men nej! jag ska proppa i mig alvedon istället och plugga och dra på träning vid sju, jippi... not! är så otaggad man kan bli men men det skiter vi i.
hade tre timmars kemi idag men det gick faktiskt ganska fort när man har roligt (a) haha, ella du var bäst på att plasta in böcker! ;) aja, nu ska jag sätta mig och ta mig igenom lite matte och spanska, vi hörs kanske senare om jag orkar, puss!♥
 
för nån månad sen typ, brun och härlig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0