today

Hallå! :) har haft en fett mysig dag i skolan även fast det är tråkiga lektioner. hade på morgonen bara lite info om insparken som kommer bli awesome!! :D och sen var det matte, sen gympa och sen två timmars rast.. det var tacos till lunch och efter det var jag och ella fett trötta så vi satt bara i biblioteket och flummade :) sen gick vi och spelade fia med knuff. sista lektionen var biologi och det var ganska chill. på hemvägen satt jag och viktoria och pratade om allt möjligt och vi var också såå trötta så vi garvade såklart åt allting och klumpade till oss hela tiden på bussen haha.. nu ska jag ta tag i plugget och skriva en labbrapport i kemin som jag inte fattar någonting av! aja, det är bara att köra på. puss!♥
 
jag och fina ella (jag ser ut som en gris btw..)

Kommentarer
hanna wikborg

Alltså den bilden e sjukt söt! :D
saknar dig! :) <3

Svar: hihi tack :) saknar dig med!!! <3
Sofia None

2012-09-29 23:21:22
URL: http://hawi.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0