torsdag

 
Heej alla fina! kom hem från skolan för typ en timme sen. ska sätta mig och plugga en stund nu och tagga till matte provet vi har imorgon... nej men det är faktiskt ganska chill med läxor nu så det är riktigt skönt! nästa vecka tex har jag tre håltimmar så slutar 12 två dagar och sen en extra sovmorgon, as skönt! :D aja, nu ska jag plugga lite innan älskling kommer på besök i typ två timmar <3 juste, kommer inte alls hinna blogga i helgen (som vanligt) för imorgon typ direkt efter skolan så ska jag bara hem och fixa iordning mig och sen ska jag åka hem till Simons mamma på 50 års fest och vara där hela kvällen. sen på lördag är jag fortfarande på munsö och sen på kvällen ska jag och babe träffa tobbe och anton. sen på söndag så är det väll lite plugg som gäller och så kommer vi hem till mig sent på söndagen :) så så ser min helg ut ;) iaf, ha det bäst, puss!♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0